آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 50883
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



sms 5

دنیا خوابی است که اگر آن را باور کنی پشیمان میشوی.امام علی (ع)


.

ماهیان شهرما از کوسه هم وحشی ترند،بره های این حوالی گرگ را هم میدرند!* خنجری برقلب بیمارم زدند *بی گناه بودم ولی دارم زدند


.

.

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی ، دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند


.

.

خدایا... بفهمانم كه بی تو چه می شوم، اما نشانم نده....

خدایا هم بفهمان و هم نشانم بده كه با تو چه خواهم شد .... آمین

"دكتر علی شریعتی"


.

دیروزها آرزو داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد،

اما امروز فهمیده ام اتفاق هم ك بیفتد، باز هم زندگی خواهم كرد


.

برگرد!

یادت را جا گذاشتى!

نمى خواهم عمرى به این امید باشم كه براى بردنش باز مى گردى


.

.

کوچه را دیدی به وقت شب چه تنها میشود

بی تو از آن کوچه  هم تنهاترم....


.

دوری از این دیده،اما باز یادت میکنم/حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم/در فراقت،غم حصار خنده هایم را شکست/باز هم از انتهای دل صدایت میکنم


.

در کنار تنگ شفاف بلور،در میان کوچه سبز خیال،شادیت حس قشنگیست که من میطلبم

.

.

کاش وقتى آسمان بارانى است

چشم را با آب باران تر کنیم

کاش وقتى که تنها میشویم

لحظه اى را یاد یکدیگر کنیم


.

.

اگر عاشقی,حقیقی باش و اگر دوستی,همیشگی باش. (گذران عمر با این دو زیباست)


.

.

شایدآنروزكه سهراب نوشت:

تا شقایق هست زندگی بایدكرد.... خبری ازدل پردرد گل یاس نداشت... باید اینطور نوشت:

هرگلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچك ویاس! زندگی اجباریست! زندگی درگرو خاطرهاست! خاطره در گرو فاصله هاست فاصله تلخ ترین خاطرهاست


.

.

چه ساده بودم كه گمان میكردم به دورم میگردندكسانیكه دورم میزدند


.

.

ز تمام بودنی هاتو فقط از آن من باش،که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد


.

.

    " كورش كبیر " را به یادتان می آورم تا همیشه بدانید كه زیباترین منش آدمی, محبت اوست. پس محبت کنید چه به دوست چه به دشمن ،که دوست را بزرگ کند ودشمن را دوست


.

گاهی نیاز داری به یه رفیق بی منت،که تو رو فقط واسه خودت بخواد...که وقتی تو اوج تنهایی هستی،با چشماش بهت بگه:هستم تا تهش....


.

.

تو آنجا... من اینجا... مشکل ازما نیست؛ نیمکتهای دنیا را بدچیده اند....


.

آرزو كردم آرزوهایت لحظه به لحظه مقابل دیدگانت رنگ واقعیت به خود بگیرند


.

شادیهایم هدیه به تو،

كمبودنش را خرده مگیر!

این، همه ی سهم من از زندگی است....


.

.

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان رانمیدانیم و هرکدامشان برای خود یک دلتنگی اند....


.

راه که میروم مدام برمیگردم پشت سرم رانگاه میکنم

دیوانه نیستم....

"از پشت خنجرخورده ام"


.

از انتهای خیالت تا هرکجا بروی به هم میرسیم،زمین بیهوده گرد نیست


.

درعجبم چطورهنوز ستون فقراتم سالم است؟وقتی با این انهدام سخت ازچشمانت افتادم


.

در برابر خاطراتت توقف نکن شاید سهم من یک یادت بخیر ساده باشد


.

یك بار با تو"و هزار بار"تنها"   این مسیر را رد شده ام و هزار بار خاطره ی آن یك بار را با خودم دوره كرده ام


.

خنده هایشان آزارم میدهد.توهم ازجنس آدمکهای برفی بودی ومن شرط  راباختم


.

یك استكان چای داغ مهمان منی كنار پنجره بخارگرفته وقت تنهایی،

نوش جانت،

چای رفاقت من همیشه تازه دم است


.

خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی چه آزادانه داد میزنن آزادی آزادی...و عابری خسته میپرسد آزادی چند؟!


.

تلخی روز گار اینه که خیلی چیزها رومیشه خواست ولی نمیشه داشت


.

میخواهم سربه بیابان بگذارم دیگر از جنگل ها هم بیزارم و ازتو شاید....شاید گریزانم

واژه ها دیگر نمی آیند

کسی نیست تاخط خطی های دلم را دستی بکشد و همدردی کند و گریه کند

چه حس غریبی است"تا ابد تو را نداشتن"


.

قبول که ما دو خط موازی،هیچگاه به هم نمی رسیم فقط کمی فاصله ها را کمتر کن می خواهم بهتر ببینمت....


.

آشق...

از این به بعد اینگونه بنویسید.چون همیشه سرش كلاه میرود


.

ازمیان پنجره های بی شمار جهان،تنها پنجره ی این اتاق برایم کفایت میکند،تاهر روز هزاربارنیامدنت رابه تماشا بنشینم


.

از تنهایی گریزی نیست بگذار اغوشم

برای همیشه یخ بزند

نمیخواهم كسی شالگردن اضافی اش را

دور گردن ادم برفی احساسم بیندازد


.

دلتنگی هایم رابغل کن،

درآغوشت بفشارعاشقانه،

اشکهایم را...

بگذار سال پرباران چشم هایم....

بادیدنت قحطی بگیرد....


.

"به همین سادگی"که کلاغ سالخورده بانخستین سوت قطار سقف واگن متروک راترک میکند؛

دل دیگردرجای خودنیست"به همین سادگی"


.

قصه ی عشقت رابه بیگانگان نگوچراکه این کلاغ های غریب برکلاه حصیری مترسک نیزآشیانه می سازند


.

.

نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم ، تو تمام گمشده ی منی


.

جایش غــــــــــم باد ،هرآن دل كه نخواهد "شـــــــادیت"را


.

.

چه كسی میداندكه امروزچندبارفروریختم؛ازدیدن كسى كه تنها لباسش شبیه توبود


.

.

قسم برجامه پاکی که از مهرت به تن دارم فراموشت نخواهم کرد تا جان در بدن دارم


.

~~~~~~ موجى ازعشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش نشدنى هستى.!    "نازنینم"


.

شنیده بودم می گفتن هر وقت دلت تنگ شد برو كنار ساحل دریا آدم رو آروم میكنه اما بعد فهمیدم معرفت بعضی آدما حتی دریا رو هم آروم میكنه


.

عهدکردم که بدهکارنباشم به کسی  وای ازدست محبتهات که منو بدهکارم کرد


.

گرچه ازفاصله ی ماه به من دورتری"ولی انگارهمینجا،همین دوروبری

ماه میخنددوانگارتویی میخندی"بادمی ایدوانگارتویی میگذری


.

روزها،

شبها،

سالها،

سپری میشوند..

اما،

اماتوهمان خوب همیشگی هستی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:جك,جديد,SMS, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com